بهترین صرافی ارزدیجیتال ایرانی کدام است؟
نوشته شده توسط : فاطمه حبیبی

صرافی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

پاسخ این سوال کاملاً منحصر به فرد است است، همانطور که مثلاً یک فرد استفاده از خودروی داخلی را مناسب تر از خودروهای خارجی می داند و دیگری برعکس. بنابراین ما با استفاده از چند معیار مهم به بررسی معتبرترین و بهترین صرافی های ایرانی و خارجی می‌پردازیم. اگر حرفه ای هستید و یا هیچ وقت به صرافی‌های ایرانی نمی توانید اعتماد کنید بهتر است از صرافی های خارجی استفاده کنید. کوکوین، کوینکس و بایننس بهترین صرافی های خارجی ارز دیجیتال برای ایرانیان هستند. 

بهترین صرافی ایرانی کدام است؟

 

به صورت قطعی نمی توان بهترین صرافی را مشخص کرد، اما به صرافی های نوبیتکس و والکس به دلیل نقدینگی بالا ،اعتبار و قدمت فوق العاده، تعداد ارزهای نسبتا بالا و مقدار کارمزد منطقی میتوان لقب « بهترین صرافی ارز دیجیتال در سال ۱۴۰۰ » را اهدا کرد.

صرافی اریترون

صرافی اریترون یک صرافی تازه تاسیس با حدود ۷۰۰ ارز دیجیتال است که در هفته های اخیر رشد زیادی کرده است. این صرافی امکان معاملات رمزارز ها را بدون احراز هویت ممکن می سازد و اگر قصد معامله با ریال داشته باشید هم احراز هویت شما در کسری از ثانیه و به صورت خودکار انجام می شود. سطوح کاربری اریترون ۴ سطح است که بدون احراز هویت امکان برداشت ۲۰۰۰ هزار دلار رمز ارز را می دهد.

صرافی تترلند

صرافی تترلند از قدیمی ترین صرافی های ایران است که از سال ۱۳۹۶ خدمات رمز ارزی را در ایران فراهم کرده. درحال حاضر حدود ۱۰۰ ارز دیجیتال مختلف را میتوانید از تترلند خریداری کنید و با خیال راحت به کیف پول شخصی خود منتقل کنید. در حال حاضر تترهایی که از سمت تترلند برای کاربران ارسال می‌شوند بدون استفاده از api اکسچنج خارجی و از طریق ناد اختصاصی در خارج از ایران پردازش می‌شوند. این یک ویژگی متمایز نسبت به رقباست ، زیرا سایر صرافی ها اکثرا از API بایننس استفاده میکنند.

برای آشنایی با سایر صرافی های برتر و مزایاو معایب هریک کلیک کنید.

منبع





:: برچسب‌ها: صرافی ایرانی, صرافی ارز دیجیتال ایرانی, نوبیتکس, اریترون ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: